Een look-book met inhoud.
Met dit magazine deelt Tchai International alles wat hen enthousiast maakt, van kunst tot retail-concepten en leefwijzen. We hebben het ontworpen in samenwerking met Rianne Petter.
Bekroond met een International Creative Media Award – Gold, Magazines Print / Art, Architecture, Design, Music.
Door de all-black-cover krijgt de braille-lak alle aandacht
Het magazine is een look-book, maar één met inhoud. Om de beelden goed tot hun recht te laten komen, is het magazine groot en bevat het twee papierformaten.
Beeld en tekst zijn gescheiden. De grote pagina’s bevatten alleen foto’s en de kleine alleen tekst.
Het magazine bevat vier soorten papier. De zwarte vellen en het gerecyclede chalk papier in het binnenwerk zijn beide bedrukt met koper metallic inkt. Dit zorgt in combinatie met hoogglanzende en matte vellen voor levendigheid in de spreads.
De artikelen hebben steeds een op maat gemaakte cover, in de stijl van de spread.
De fotografie is onaangetast en zo groot mogelijk geplaatst. Zelfs lange artikelen beperken de beelden niet omdat ze hun eigen ruimte op de kleinere pagina’s hebben.